Home page
Εκδόσεις ΑΚΤΕ - AKTE Publications
Πέμπτη, 15 Νοεμβρίου 2018
Κατηγορία: ΕΚΠΟΜΠΕΣ
Ἑλληνορθόδοξο Παρατηρητήριο Ἀντιχριστιανικῶν Δράσεων (Ε.Π.Α.Δ.)
Η ραδιοφωνική εκπομπή του ΔΙΟΝΥΣΗ ΜΑΚΡΗ 'ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΧΤΥΠΑΕΙ Η ΚΑΜΠΑΝΑ' 04/06/2017

ΩΣ ΔΡΑΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΔΟΤΟ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΚΟΜΜΑΤΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ, ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΚΑΙ ΜΗ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ, ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΑΠΟΤΡΟΠΗ ΕΞΑΠΛΩΣΗΣ ΤΗΣ ΛΟΙΜΩΔΟΥΣ ΑΠΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΙΔΡΥΕΤΑΙ
ΚΙ ΑΡΧΙΖΕΙ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ

 Ἑλληνορθόδοξο Παρατηρητήριο Ἀντιχριστιανικῶν Δράσεων

(Ε.Π.Α.Δ.)

Home Page
  Εκτύπωση     Αποστολή     Σχολιασμός  
Το άρθρο αυτό έχει σχολιαστεί 2 φορές , βλέπετε τα τελευταία 2 σχόλια
Γράψτε το σχόλιο σας
Τίτλος σχολίου

Κυρίως μήνυμα

Ονοματεπώνυμο

e-mail



Παρακαλώ συμπληρώστε το εξαψήφιο κείμενο
όπως το βλέπετε στην εικόνα (πεζά / κεφαλαία).



Για να εμφανιστούν τα σχόλια σας, θα πρέπει να εγκριθούν από τους αρμόδιους διαχειριστές του web site.
08/11/18 (21:09) -  ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΥΝΟΔΟΥ ΡΩΣΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ από ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Σάββατο, 15 Σεπτεμβρίου 2018
Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΡΩΣΙΚΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΕΙΣΒΟΛΗ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗΣ ΣΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΕΔΑΦΟΣ ΤΗΣ ΡΩΣΙΚΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
Greek-English- Russian
Η επίσημη δήλωση της Ιεράς Συνόδου της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας σε σχέση με την παράνομη εισβολή του Πατριαρχείου Κωνσταντινούπολης στο κανονικό έδαφος της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας
ΕΛΛΗΝΙΚΑ
14 Σεπτεμβρίου 2018
18:10
Η απόφαση λήφθηκε σε έκτακτη συνεδρίαση της Ιεράς Συνόδου της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας στις 14 Σεπτεμβρίου 2018 ( Εφημερίδα αριθ. 69 ).
Η Ιερά Σύνοδος της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας με βαθιά λύπη και τη θλίψη ότι η δήλωση της Ιεράς Συνόδου της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Κωνσταντινούπολης σχετικά με τον διορισμό του «έξαρχοι» της στο Κίεβο. Η απόφαση αυτή έγινε χωρίς τη συγκατάθεση του Προκαθημένου της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας και ο Μητροπολίτης Κιέβου και πάσης Ουκρανίας Onuphrii - το μόνο κανονική επικεφαλής της Ορθόδοξης Εκκλησίας στην Ουκρανία. Πρόκειται για σοβαρή παραβίαση του νόμου της εκκλησίας, για τη διείσδυση μιας τοπικής εκκλησίας στο έδαφος άλλου. Επιπλέον, το Οικουμενικό Πατριαρχείο έχει τοποθετηθεί ραντεβού «έξαρχοι» ως ένα βήμα για την υλοποίηση του σχεδίου της «αυτοκεφαλίας» της Ουκρανίας, η οποία, σύμφωνα με δηλώσεις του, είναι μη αναστρέψιμη και θα πάψει να υφίσταται.
Σε μια προσπάθεια να τεκμηριώσει τους ισχυρισμούς της Κωνσταντινούπολης Θρόνου για να συνεχίσετε την δικαιοδοσία του Μητροπολίτη Κιέβου και τους εκπροσώπους Fanara λένε ότι το Κίεβο Μητρόπολη αν και ποτέ δεν πέρασε στη δικαιοδοσία του Πατριαρχείου Μόσχας. Τέτοιες δηλώσεις δεν είναι αληθείς και εντελώς αντιβαίνουν στα ιστορικά γεγονότα.
Πρώτο Τμήμα της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας, Κίεβο Αρχιεπισκοπή, για αιώνες ήταν μια ενιαία οντότητα, παρά τις πολιτικές και ιστορικές δοκιμασίες, μερικές φορές διαλύει την ενότητα της Ρωσικής Εκκλησίας. Οικουμενικό Πατριαρχείο, του οποίου η αρμοδιότητα ήταν αρχικά μέρος της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας, στη μέση του XV αιώνα, υπερασπίστηκε με συνέπεια την ενότητά του, το οποίο στη συνέχεια αντικατοπτρίζεται στους τίτλους του Μητροπολίτη Κιέβου - «πασών των Ρωσιών». Και ακόμα και μετά την πραγματική μεταφορά της αρχιερατικό Τμήματος από το Κίεβο με τον Βλαντιμίρ και, στη συνέχεια, στη Μόσχα, Μητροπολίτης πάσης Ρωσίας συνεχίζει να καλέσετε το Κίεβο.
Χρονική διαχωρισμό ενός ενιαίου Μητρόπολη πασών των Ρωσιών σε δύο μέρη, λόγω της θλιβερές συνέπειες Συμβούλιο της Φλωρεντίας και την αρχή της ένωση με τη Ρώμη ότι η Εκκλησία της Κωνσταντινουπόλεως κατά την πρώτη αποδεκτή, και η ρωσική Εκκλησία απέρριψε αμέσως. Το 1448 η Εκκλησία Συμβούλιο των ρωσικών επισκόπους χωρίς την ευλογία του Πατριάρχη της Κωνσταντινούπολης, αυτή τη στιγμή βρίσκονται στην Ένωση, που από τον Μητροπολίτη του Αγίου Ιωνά. Από τότε, η Ρωσική Ορθόδοξη Εκκλησία έχει διατηρήσει την αυτοκέφαλη ύπαρξή της. Ωστόσο, δέκα χρόνια αργότερα, το 1458, ο πρώην Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως Γρηγόριος Mamma, ο οποίος ήταν στην Ένωση και να παραμείνει στη Ρώμη, χειροτονήθηκε για το Κίεβο αυτο Metropolitan - Ουνίτες Gregory της Βουλγαρίας, να τηρηθούν στο έδαφος που αποτελεί πλέον μέρος της Ουκρανίας, της Πολωνίας, της Λιθουανίας, της Λευκορωσίας και της Ρωσίας .
Απόφαση του Συμβουλίου, της Κωνσταντινούπολης το 1593, με τη συμμετοχή και των τεσσάρων Ανατολής Πατριάρχες Μητροπολίτης Μόσχας, ανυψώθηκε στο καθεστώς του Πατριαρχείου. Αυτό το Πατριαρχείο ενωμένοι όλα τα ρωσικά εδάφη, όπως αποδεικνύεται από την επιστολή του Πατριάρχη της Κωνσταντινούπολης, Πατριάρχη της Μόσχας Nikon Paisija από το 1654, στην οποία ο τελευταίος αναφέρεται ως «Πατριάρχη της Μόσχας, τη Μεγάλη και τη Μικρή Ρωσία».
Η επανένωση της Μητρόπολης του Κιέβου με τη Ρωσική Εκκλησία πραγματοποιήθηκε το 1686. Αυτό δόθηκε στη δημοσιότητα από την πράξη υπογράφεται από τον Οικουμενικό Πατριάρχη Διονύσιο IV και τα


μέλη της Συνόδου του. Το έγγραφο κάνει καμία αναφορά του προσωρινού χαρακτήρα της αρχιεπισκοπής μεταφοράς, αυτό που είναι τώρα αδικαιολόγητα δηλαδή επισκόπους της Κωνσταντινούπολης. Δεν τους ισχυρισμούς της προσωρινής μεταβίβασης των Κίεβο Μητρόπολη και στα κείμενα των δύο άλλων επιστολών από τον Πατριάρχη Διονύσιο 1686 - στην Μόσχα βασιλιάδες όνομα και το όνομα του Μητροπολίτη Κιέβου. Αντίθετα, ο Διονύσιος παιδεία Πατριάρχη τσάρων Μόσχα το 1686, δήλωσε την υποταγή του συνόλου του μητροπολίτη Κιέβου Πατριάρχη Μόσχας Ιωακείμ και οι διάδοχοί του, «άλλοι σαν κι αυτόν τώρα και στο μέλλον, αλλά αναγνωρίσιμη stareyshago και predstoyaschago χρόνο suschago Πατριάρχη της Μόσχας, όπως ένα hirotonisaemago από αυτόν.»
Στο ΧΧ αιώνα, κανένα Τοπική Ορθόδοξη Εκκλησία, συμπεριλαμβανομένης της Κωνσταντινούπολης, δεν αμφισβήτησε την δικαιοδοσία της Ρωσικής Εκκλησίας του Κιέβου Μητρόπολη. Η πρώτη προσπάθεια να αμφισβητήσει την αρμοδιότητα που σχετίζεται με την παροχή του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως αυτοκέφαλο της Πολωνικής Ορθόδοξης Εκκλησίας, που είχε εκείνη τη στιγμή ένα αυτόνομο καθεστώς στο πλαίσιο της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας. Η μη αναγνωρισμένη Ρωσική Εκκλησία Τόμο της αυτοκεφαλίας της Πολωνικής Εκκλησίας του Πατριαρχείου της Κωνσταντινούπολης το 1924, χωρίς καμία αιτιολόγηση, δήλωσε: «Η αρχική πτώση από Βλ μας του Κιέβου Metropolis, και ανάλογα με το τις Ορθόδοξες Εκκλησίες της Λιθουανίας και της Πολωνίας, καθώς και την προσήλωσή τους στον Ιερό Ναό της Μόσχας έγινε σύμφωνα με την κανονική διατάγματα ".
Δυστυχώς, αυτό είναι μόνο ένα από τα γεγονότα της εισβολής του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως στο κανονικό έδαφος της Ρωσικής Εκκλησίας στη δεκαετία του 1920 και του 1930. Την ίδια στιγμή που η Ρωσική Εκκλησία ήταν πρωτοφανής σε σκληρότητα αθεϊστικό διωγμό του, το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως, χωρίς τη γνώση της ή τη συγκατάθεσή ανέλαβε μη κανονική βήματα σε σχέση με ένα μέλος της που αυτόνομων εκκλησιών στην επικράτεια των νέων κρατών που σχηματίζονται στα όρια της πρώην Ρωσικής Αυτοκρατορίας: το 1923 μετατράπηκε αυτόνομη εκκλησία στην επικράτεια της Εσθονίας και της Φινλανδίας στο δικό αρχιεπισκοπής του, το 1924 χορηγήθηκαν αυτοκέφαλη Ορθόδοξη εκκλησία της Πολωνίας 1, το 1936 κήρυξε τη δικαιοδοσία του στη Λετονία. Επιπλέον, το 1931 η Κωνσταντινούπολη ενσωμάτωσε ρωσικές μεταναστευτικές ενορίες στη Δυτική Ευρώπη χωρίς τη συναίνεση της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας, μετατρέποντάς τις σε δική της προσωρινή εξάρχεια.
Ειδικά αντιαισθητική γύρισε Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως συμμετείχε στις προσπάθειες για την ανατροπή του αγίου και ομολογητής του Πατριάρχη Μόσχας και Πάσης Ρωσίας Τύχων, κανονικώς εξελέγη το 1917. Αυτές οι προσπάθειες έχουν γίνει αθεϊστική κυβέρνηση το 1920, δημιουργήθηκε τεχνητά στη Ρωσική Εκκλησία Renovationist, μοντερνισμού χωρίσει για να υπονομεύσει την εξουσία της Ορθόδοξης Εκκλησίας μεταξύ των πιστών, «Sovietization» της Εκκλησίας και η σταδιακή καταστροφή του.
Στη δεκαετία του 1920 οι Ανακαινιστές προήγαγαν ενεργά τις συλλήψεις της Ορθόδοξης Επισκοπής και κληρικού, έγραψαν καταγγελίες και κατέλαβαν τις εκκλησίες τους. Ο Πατριάρχης της Κωνσταντινούπολης, ο Γρηγόριος Β 'υποστήριξε ανοιχτά τους ανανεωτές. Ο εκπρόσωπός του στη Μόσχα, Αρχιμανδρίτης Βασίλης (Dimopulo) παρακολούθησαν obnovlencheskoe ψευδείς καθεδρικούς ναούς, και το 1924 στράφηκε προς τον Πατριάρχη Γρηγορίου του Αγίου Τύχωνα με μια κλήση για να αποκηρύξει το Πατριαρχείο.
Στην ίδια 1924 Renovationists δημοσιεύονται αποσπάσματα από τα πρακτικά της Ιεράς Συνόδου του Οικουμενικού Πατριαρχείου συναντήσεις έλαβαν από Αρχιμανδρίτης Βασίλειος (Dimopulo). Σύμφωνα με την ανακοίνωση, ημερομηνία 6 Μαΐου, 1924 Πατριάρχη Γρηγορίου VII του «κατόπιν προσκλήσεως των εκκλησιαστικών κύκλων του ρωσικού λαού» για να αποδεχθούν την προσφορά με τον ίδιο, «η ειρήνευση συνέβη πρόσφατα στην αδελφή εκεί εκκλησία της αναταραχής και της διαφωνίας, που διορίζονται για το σκοπό αυτό ειδική επιτροπή της πατριαρχικής». Αναφέρεται στα πρωτόκολλα, «οι εκκλησιαστικούς κύκλους του ρωσικού λαού» δεν μαρτύρησαν Ρωσική Εκκλησία, στη συνέχεια υποβάλλονται σε σοβαρές διώξεις από την άθεη εξουσία και σχισματική ομάδα, με την ίδια αρχή, να συνεργαστούν και να στηρίξουν την οργανωμένη δίωξη του ιερού Πατριάρχης Τύχων ενεργά.
Σχετικά με τους λόγους για τους οποίους η Εκκλησία της Κωνσταντινουπόλεως υποστηρίζεται Renovationist διάσπαση, λαμβάνοντας τον αγώνα με τη Ρωσική Εκκλησία από το κομμουνιστικό καθεστώς, ειλικρινά όλοι το ίδιο Αρχιμανδρίτης Βασίλης (Dimopulo), στην ομιλία του για λογαριασμό της «όλη την Κωνσταντινούπολη του προλεταριάτου», που απευθύνεται σε ένα από τα υψηλότερα κλιμάκια της άθεου καθεστώτος: «Έχοντας ξεπεράσει τους εχθρούς του, νικώντας όλα τα εμπόδια, εδραιωθεί, Σοβιετική Ρωσία είναι πλέον σε θέση να ανταποκριθεί στα αιτήματα του προλεταριάτου της Μέσης Ανατολής, συμπονετικός σε αυτήν, και ακόμη περισσότερο για να κανονίσετε ebe. Στα χέρια σας ... κάνει το όνομα της Σοβιετικής Ρωσίας ακόμα πιο δημοφιλές στην Ανατολή από ό, τι ήταν πριν, και εγώ πολύ να σας ζητήσω, προσφέρει μια μεγάλη υπηρεσία του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως, ως μια ισχυρή και ισχυρή χώρα μια ισχυρή κυβέρνηση, κυρίως επειδή ο Οικουμενικός Πατριάρχης, αναγνωρίζονται στην Ανατολή, ο επικεφαλής όλων των ορθοδόξων, έδειξε σαφώς τη θέση των πράξεών τους προς το σοβιετικό καθεστώς, παραδέχθηκε. " Σε άλλη επιστολή του προς τους ίδιους Σοβιετική αξιωματούχοι Αρχιμανδρίτης Vasily εξήγησε τι σημαίνει «υπηρεσία» που έχει στο μυαλό - την επιστροφή του κτιρίου που ανήκε στην Κωνσταντινούπολη μοναστήρι της Μόσχας, τα έσοδα από την οποία μεταφέρεται με το προηγούμενο έτος Πατριαρχείο της Κωνσταντινούπολης.
Μετά την εκμάθηση της απόφασης της Κωνσταντινούπολης για την αποστολή «την πατριαρχική επιτροπή», κατά την Ρωσική Ορθόδοξη Εκκλησία, μόνο νόμιμο επικεφαλής του All-Ρωσικής Πατριάρχης Τύχων εκφράζεται διαμαρτυρία σε σχέση με τις μη κανονικές ενέργειες του συναδέλφου του. Τα λόγια του, που ομιλούνται από περίπου εκατό χρόνια πριν, ο πραγματικός ήχος στις μέρες μας: «Έχουμε πολλή σύγχυση και έκπληξη το γεγονός ότι ο εκπρόσωπος του Οικουμενικού Πατριαρχείου, ο επικεφαλής της Εκκλησίας της Κωνσταντινουπόλεως, χωρίς καμία προηγούμενη επαφή μαζί μας ως νόμιμο εκπρόσωπο και τον επικεφαλής της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας , παρεμβαίνει στην εσωτερική ζωή και τις πράξεις της αυτοκέφαλης Εκκλησίας της Ρωσίας ... κάθε αποστολή καμία προμήθεια χωρίς επαφή μαζί μου ως την μόνη νόμιμη και Ορθοδόξων Προκαθήμενος της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας, εν αγνοία μου δεν είναι νόμιμο αλλά δεν θα γίνουν δεκτοί από το ρωσικό ορθόδοξο λαό και δεν θα φέρουν ειρήνη, και ακόμη μεγαλύτερη σύγχυση και διαίρεση στη ζωή της μακρόχνης Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας ». Οι περιστάσεις της εποχής εμπόδισαν την αποστολή της εν λόγω επιτροπής στη Μόσχα. Η άφιξή της θα σήμαινε κάτι περισσότερο από παρέμβαση, αλλά άμεση εισβολή στις υποθέσεις της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας, όπως συμβαίνει σήμερα.
Η τιμή του αίματος των πολλών χιλιάδων νέων μαρτύρων της Ρωσικής Εκκλησίας έχει σταθεί σε αυτά τα χρόνια, προσπαθώντας να καλύψει την αγάπη αυτής της σελίδας θλιβερή των σχέσεών τους με την Εκκλησία της Κωνσταντινούπολης. Ωστόσο, στη δεκαετία του 1990, κατά τη διάρκεια της δοκιμής της νέας Ρωσικής Εκκλησίας συνδέονται με βαθιά γεωπολιτικές ανακατατάξεις αφιλάδελφος συμπεριφορά της Εκκλησίας της Κωνσταντινουπόλεως και πάλι εκδηλωθεί πλήρως.
Συγκεκριμένα, παρά το γεγονός ότι το 1978, ο Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως, ο Δημήτριος κήρυξε άκυρο Τόμο του 1923 να μεταφερθεί στην Κωνσταντινούπολη δικαιοδοσία της Εσθονίας Ορθόδοξης Εκκλησίας, το 1996, το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως επεκτείνεται anticanonically τη δικαιοδοσία του επί της Εσθονίας, στο πλαίσιο της οποίας το Πατριαρχείο Μόσχας αναγκάστηκε να προσωρινά να σπάσει την ευχαριστιακή κοινωνία μαζί του.
Την ίδια περίοδο, έγιναν οι πρώτες προσπάθειες του Πατριαρχείου Κωνσταντινούπολης να παρέμβει στις ουκρανικές εκκλησιαστικές υποθέσεις. Το 1995, οι ουκρανικές σχισματικές κοινότητες στις Ηνωμένες Πολιτείες και οι χώρες της Διασποράς έγιναν αποδεκτές στη δικαιοδοσία της Κωνσταντινούπολης. Την ίδια χρονιά ο Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίος έκανα μια υπόσχεση εγγράφως προς τον Πατριάρχη Αλέξιο ότι η κοινότητα δεν θα πρέπει να ληφθούν «να συνεργαστούν ή να έχουν κοινωνία με άλλες ουκρανικές σχισματική ομάδες.»
Οι διαβεβαιώσεις ότι οι εκπρόσωποι της ουκρανικής επισκοπής του Πατριαρχείου Κωνσταντινούπολης στις ΗΠΑ και τον Καναδά δεν θα έρθουν σε επαφή και δεν υπηρετούν με τους σχισματικούς, δεν πληρούνται. Οικουμενικό Πατριαρχείο δεν έλαβε μέτρα για την ενίσχυση κανονική συνείδησή τους και σύρθηκε από αυτούς στη διαδικασία της νομιμοποίησης anticanonical διάσπαση της Ουκρανίας, δημιουργώντας μια παράλληλη δομή εκκλησία και τον εφοδιασμό της με το αυτοκέφαλο.
Η θέση για το θέμα της αυτοκεφαλίας, ο οποίος εξέφρασε σήμερα το Πατριαρχείο της Κωνσταντινούπολης, σε πλήρη αντίθεση με τη συμφωνημένη θέση όλων των κατά τόπους Ορθοδόξων Εκκλησιών, που παράγονται ως αποτέλεσμα των δύσκολων συζητήσεων στο πλαίσιο της προετοιμασίας για το Συμβούλιο Αγίας και Μεγάλης, και καταγράφονται στο «αυτοκεφαλίας και η μέθοδος της διακήρυξης», η οποία υπεγράφη από τους εκπροσώπους των όλες οι τοπικές εκκλησίες, συμπεριλαμβανομένης της εκκλησίας της Κωνσταντινούπολης.
Σε περίπτωση απουσίας ενός επίσημου αιτήματος για την αυτοκεφαλία από την επισκοπή της Ουκρανικής Ορθόδοξης Εκκλησίας, Πατριάρχης Βαρθολομαίος ανέλαβε την αίτηση που προέρχεται από την ουκρανική κυβέρνηση και διαχωριστές που έρχεται σε πλήρη αντίθεση δική του θέση, η οποία είχε μέχρι πρόσφατα πραγματοποιήθηκε και η οποία έχει δηλώσει επανειλημμένα, ακόμη και σε κοινό. Ειδικότερα, τον Ιανουάριο του 2001, σε συνέντευξή του στο «Νέα Ελλάς» ελληνική εφημερίδα, είπε: «αυτοκεφαλίας και αυτονομίας που χορηγούνται σε όλη την Εκκλησία την απόφαση του Συμβουλίου Οικουμενικού. Επίσης, για διάφορους λόγους δεν μπορούν να σύγκληση Οικουμενικής Συνόδου, το Οικουμενικό Πατριαρχείο, ως συντονιστής όλων των Ορθοδόξων Εκκλησιών, τη χορήγηση του αυτοκεφάλου ή αυτονομίας, υπό την προϋπόθεση ότι εγκρίνουν. "
Οι πιο πρόσφατες μονομερείς ενέργειες και δηλώσεις του Πατριάρχη Βαρθολομαίου είναι ξένες προς την Ορθοδοξία εκκλησιολογική άποψη. Πρόσφατα, μιλώντας πριν από τη σύνοδο των επισκόπων του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως, ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος είπε ότι «ο Χριστιανισμός δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς το Οικουμενικό Πατριαρχείο» και ότι «για τον Ορθόδοξο Οικουμενικό Πατριαρχείο είναι το προζύμι που» σηκώνει ολόκληρο το εφάπαξ «(Γαλάτες 5: 9) Εκκλησία και της ιστορίας» . Αυτές οι καταστάσεις είναι δύσκολο να εκτιμηθεί ως μια προσπάθεια να αποκατασταθεί η ορθόδοξη εκκλησιολογία του μοντέλου Ρωμαιοκαθολική.
Ειδικά θλίψη που προκαλείται με τη Ρωσική Ορθόδοξη Εκκλησία της πρόσφατης απόφασης της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Κωνσταντινουπόλεως επί του παραδεκτού της εκ νέου γάμου για κληρικούς. Η απόφαση αυτή αποτελεί παραβίαση των ιερών κανόνων (17 κανόνια των αποστόλων, 3 κανόνες καθεδρικό ναό Trullan, 1 κανόνες Neokesariysky Συμβουλίου, 12 κανόνες του Αγίου Βασιλείου του Μεγάλου), παραβιάζει την Πανορθόδοξη συμφωνία, και είναι στην πραγματικότητα μια απόρριψη των αποτελεσμάτων του Κρητικού Συμβουλίου 2016, η οποία είναι η αναγνώριση του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως είναι τόσο ενεργά επιδιώκει από τις υπόλοιπες τοπικές εκκλησίες.
Σε μια προσπάθεια να υιοθετήσουν ανύπαρκτη της, και ποτέ υφιστάμενες εξουσίες στην Ορθόδοξη Εκκλησία του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως είναι τώρα επεμβαίνει στη ζωή της Εκκλησίας στην Ουκρανία. Σε δηλώσεις τους, οι ιεράρχες της Εκκλησίας της Κωνσταντινουπόλεως επιτρέπουν στον εαυτό τους να ονομάζεται «anticanonical» Μητροπολίτης Κιέβου και πάσης Ουκρανίας Onuphry με την αιτιολογία ότι δεν είχε παραπέμψει τον Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως. Εν τω μεταξύ, νωρίτερα στη συνάντηση των Προκαθημένων των τοπικών Εκκλησιών στο Σαμπεζύ το Ιανουάριο 2016 ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος κάλεσε δημοσίως Μητροπολίτης Ονουφριος η μόνη κανονική Προκαθήμενος της Ορθόδοξης Εκκλησίας στην Ουκρανία. Την ίδια στιγμή, ο Προκαθήμενος της Εκκλησίας της Κωνσταντινούπολης υποσχέθηκε ότι δεν θα καταβληθεί καμία προσπάθεια ούτε κατά τη διάρκεια του Κρητικού Συμβουλίου ούτε μετά από αυτό,
Δυστυχώς πρέπει να πούμε ότι αυτή η υπόσχεση έχει παραβιαστεί τώρα. Η μονομερής δράση anticanonical Οικουμενικού Θρόνου στην Ουκρανία, που διαπράττονται με πλήρη αδιαφορία για την Ορθόδοξη Εκκλησία της Ουκρανίας, είναι η άμεση στήριξη της ουκρανικής τμήματος. Μεταξύ των πολλών ποίμνιο της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ουκρανίας είναι η ακραία πειρασμό να το γεγονός ότι το Πατριαρχείο της Κωνσταντινούπολης, πιστεύοντας τους εαυτούς τους η Μητέρα Εκκλησία για την Εκκλησία της Ουκρανίας, δίνει την κόρη του από μια πέτρα αντί για ψωμί, και φίδι αντί για ψάρι (Λουκ. 11:11).
Η βαθιά ανησυχία της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας, λανθασμένη και στρεβλή εκπροσώπηση της Εκκλησίας της Κωνσταντινουπόλεως για το τι συμβαίνει στην Ουκρανία προσωπικά μετέφερε τον Πατριάρχη Μόσχας και πασών των Ρωσιών Κύριλλος προς τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο 31 του Αυγούστου του 2018, ωστόσο, όπως τα γεγονότα που ακολούθησαν έδειξαν, η φωνή της Ρωσικής Εκκλησίας δεν άκουσε, και μία εβδομάδα μετά τη συνάντηση Οικουμενικό Πατριαρχείο δημοσιεύονται anticanonical απόφαση να τη διορίσει στο Κίεβο «έξαρχοι».
Σε κρίσιμες καταστάσεις, όταν η Κωνσταντινούπολη πλευρά ουσιαστικά αρνήθηκε να αντιμετωπίσει το θέμα με διάλογο, το Πατριαρχείο Μόσχας να αναστείλει την προσευχή ανάμνηση του Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίου για την υπηρεσία, και με βαθιά λύπη για την αναστολή Συλλείτουργο με επισκόπους του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως, και να τερματίσει τη συμμετοχή της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας στην Επισκοπική Συνέλευση, καθώς και σε θεολογικούς διαλόγους, πολυμερείς προμήθειες και όλες τις άλλες δομές στις οποίες προεδρεύει ή προεδρεύεται από κοινού από τους εκπροσώπους του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως.
Αν συνεχίσετε anticanonical δραστηριότητες του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως στο έδαφος της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ουκρανίας, θα αναγκαστούμε να διακόψει εντελώς κοινωνία με το Πατριαρχείο της Κωνσταντινούπολης. Την πλήρη ευθύνη για τις τραγικές συνέπειες αυτού του διαχωρισμού θα αποτελέσουν αυτοπροσώπως στην Πατριάρχης Βαρθολομαίος και τους συναδέλφους τους επισκόπους του.
Γνωρίζοντας ότι αυτό που συμβαίνει είναι ένα κίνδυνο για ολόκληρο τον κόσμο της Ορθοδοξίας, με τη σειρά του αυτή την ώρα της ανάγκης για υποστήριξη στην Αυτοκέφαλη Εκκλησία Τοπική, Προκαθήμενος της Εκκλησίας αισθάνεται την ανάγκη κατανόησης της κοινής μας ευθύνης για την τύχη του κόσμου Ορθοδοξίας και να ξεκινήσει αδελφική Pan-ορθόδοξη εκκλησία για να συζητήσουν την κατάσταση στην Ουκρανία.
Απευθυνόμαστε στην πληρότητα της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας με μια έκκληση για μια θερμή προσευχή για τη διατήρηση της ενότητας της Ιεράς Ορθοδοξίας.
1 – Καθοδηγούμενη από ειλικρινή επιθυμία να υποστηρίξει την Ορθόδοξη, η οποία είναι η μειοψηφία, και μερικές φορές σε μια μάλλον δύσκολη κατάσταση, το Πατριαρχείο Μόσχας από την πλευρά του, με τον όρο του 1948 αναγνώρισε την αυτοκέφαλία της Ορθόδοξης Εκκλησίας στην Πολωνία, και επιβεβαίωσε την αυτονομία της Ορθόδοξης Εκκλησίας στη Φινλανδία, η ευγένεια του Αγιωτάτου Πατριάρχη Τύχωνα το 1921, συμφωνώντας το 1957 να θάψει όλες τις κανονικές διαφορές και παρεξηγήσεις μεταξύ της φινλανδικής Ορθόδοξης Εκκλησίας και της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας να αναγνωρίσουν τις φινλανδικές Αρχιεπισκοπή το ισχύον καθεστώς τους και μεταφέρθηκαν στη δικαιοδοσία της, η Νέα Μονή Βαλαάμ, μετά την οποία αποκαταστάθηκε η προσευχή και η κανονική κοινωνία.


08/11/18 (20:11) -  ΡΗΞΗ ΡΩΣΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ ΚΩΝ/ΠΟΛΕΩΣ από ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΡΩΣΙΚΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ. Τμήμα Εξωτερικών Εκκλησιαστικών Σχέσεων
click hear in english


Στις 14 Σεπτεμβρίου 2018 συνήλθε στην έκτακτη συνεδρία της η Ιερά Σύνοδος της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ρωσίας στην Πατριαρχική και Συνοδική κατοικία της Ιεράς Μονής Αγίου Δανιήλ Μόσχας.
Τα μόνιμα μέλη της Ιεράς Συνόδου είναι: οι Μητροπολίτες Κιέβου και πάσης Ουκρανίας Ουνούφριος, Κρουτίτσης και Κολόμνας Ιουβενάλιος, Κισινέφ και πάσης Μολδαβίας Βλαδίμηρος, Αστανάς και Καζαχστάν Αλέξανδρος, Τασκένδης και Ουζμπεκιστάν Βικέντιος, Αγίας Πετρουπόλεως και Λάντογκας Βαρσανούφιος, Πρωτοσύγκελος του Πατριαρχείου Μόσχας, Μινσκ και Ζασλάβ Παύλος, Πατριαρχικός Έξαρχος της Λευκορωσίας και Βολοκολάμσκ Ιλαρίωνας, Πρόεδρος του Τμήματος Εξωτερικών Εκκλησιαστικών Σχέσεων του Πατριαρχείου Μόσχας.
Για να συμμετάσχουν στις συνεδριάσεις της χιμερινής περιόδου (Σεπτέμβριος – Φεβρουάριος) προσεκλήθησαν επίσης οι Μητροπολίτες Ζαπορόζιε και Μελιτουπόλεως Λουκάς, Μπαρναούλ και Αλταΐ Σέργιος, οι Επίσκοποι: Νάρβας και Πριτσούντγιε Λάζαρος, Ρύμπινσκ και Ντανιλόφ Βενιαμίν και Ναχόντκα και Πρεομπραζένσκ Νικόλαος.
Στην εναρκτήρια ομίλα του ο Αγιώτατος Πατριάρχης Μόσχας και Πασών των Ρωσσιών κ.κ. Κυριλλος τόνισε στους Συνοδικούς: «Σήμερα στην ημερήσια διάταξη έχουμε ένα θέμα, το οποίο έχει σχέση με την εφαρμογή της αποφάσεως του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως περί αποστολής στην Ουκρανία των λεγόμενων εξάρχων. Στις 8 Σεπτεμβρίου η Σύνοδος εξέδωσε ήδη ένα ανακοινωθέν σχετικά με τον εξονομασμό αυτών των αντιπροσώπων, και τώρα διαθέτουμε βέβαιες πληροφορίες ότι αφίχθησαν στην Ουκρανία και άρχισαν να εργάζονται».
Για λόγους υγείας απουσίαζε ο Μακαριώτατος Μητροπολίτς Κιέβου και πάσης Ουκρανίας Ονούφριος ο οποίος μέσω τηλεδιασκέψεως ενημέρωσε τους Συνοδικούς σχετικά με την κατάσταση εξαιτίας εξονομασμού στην Ουκρανία Ιεραρχών του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως.
«Πράγματι, και οι δύο λεγόμενοι έξαρχοι του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως έφθασαν στην Ουκρανία, – επιβεβαίωσε ο Μακαριώτατος κ. Ονούφριος και πρόσθεσε, ότι ένας από αυτούς ορίσθηκε για να συνομιλήσει με τον λεγόμενο Πατριάρχη Φιλάρετο, ενώ ο άλλος με τον «Μητροπολίτη» Μακάριο, τον επικεφαλής της «Αυτοκεφάλου Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ουκρανίας».
«Δεν συναντηθήκαμε μαζί τους, ούτε έχουμε πρόθεση να συναντηθούμε, διότι ήρθαν χωρίς να μας ζητήσουν ευλογία. Ως εκπρόσωποι της κανονικής Εκκλησίας στην Ουκρανία, δεν θα έχουμε επικοινωνία μαζί τους, αλλά τις εξελίξεις θα τις παρακολουθοήσουμε», έκλεισε ο Μητροπολίτης Ονούφριος.
Με βάση των πληροφοριών του Μητροπολίτη Ονουφρίου, σήμερα οι Συνοδικοί αναμένεται να λάβουν αποφάσεις σχετικά με το ἐν λόγῳ ζήτημα.
Στο χαιρετισμό προς τον Μακαριώτατο κ. Ονούφριο ο Αγιώτατος Πατριάρχης Κύριλλος εξέφρασε την ελπίδα ότι οι εκκλησιαστικές αρχές της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ουκρανίας «θα συνεχίσουν να πορεύονται την μόνη σωστή οδό της ασκήσεως της διακονίας αυτών σύμφωνα με τους κανόνες της Ορθοδόξου Εκκλησίας».
«Τα τεκταινόμενα σήμερα σε σχέση με την αποστολή των λεγόμενων εξάρχων ὡς ἐν κατόπτρῳ αποτυπώνουν τις προσπάθειες, τις οποίες κατέβαλε το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως την δεκαετία 1920, όταν η Εκκλησία μας, με επικεφαλής τον Αγιώτατο Πατριάρχη Τύχωνα, δοκιμαζόταν σκληρά. Ο Πατριάρχης δεχόταν τεράστια πίεση από τις αρχές, με την υποκινούμενη από τις ίδιες σχισματική οργάνωση «Εκκλησία» των ανακαινιστών να ενδυναμώνει, και τότε ο Κωνσταντινουπόλεως Γρηγόριος Ζ’ αποφασίζει, κατόπιν αιτήματος Ορθοδόξων τινων χριστιανών, την αποστολή στη Μόσχα μιας λεγόμενης επιτροπής. Η Ορθόδοξη Εκκλησία της Ρωσίας φυσικά δεν υπέβαλε κανένα αίτημα στον Πατριάρχη Γρηγόριο Ζ’, πιθανόν τα αιτήματα υπέβαλαν οι σχισματικοί. Και ο Πατριάρχης Τύχων έδωσε μια σαφέστατη, κανονικώς τεκμηριωμένη γραπτή απάντηση διαμαρτυρίας κατά της αντικανονικής αποστολής μιας «επιτροπής» από μέρους μιας Τοπικής Εκκλησίας στο κανονικό έδαφος της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ρωσίας, της οποίας ηγείτο. Γνωρίζουμε τις δυσχερέστατες συνθήκες υπό τις οποίας κινείτο τότε ο Πατριάρχης Τύχων, ο οποίος παρά την στέρηση προσωπικής ελευθερίας με θάρρος και ξεκάθαρα διατύπωσε τη θέση του».
«Εφόσον τα τεκταινόμενα σήμερα στην Ουκρανία, όπως ανέφερα προηγουμένως, ὡς ἐν κατόπτρῳ αποτυπώνουν τα γενόμενα στις αρχές του 20 αι., οφείλουμε να ακολουθήσουμε εκείνη την γραμμή, την οποία με μεγάλο θάρρος χάραξε ο Αγιώτατος Πατριάρχης Τύχων κατά τα χαλεπότερα για την Εκκλησία μας χρόνια και η οποία είναι και η μόνη ορθή και κανονικώς τεκμηριωμένη», έκλεισε ο Πατριάρχης Κύριλλος.


ΕΚΠΟΜΠΕΣ

  ΣΙΩΝΙΣΜΟΣ καί ὁ πρό τῶν πυλῶν Γ΄ Παγκόσμιος Πόλεμος

  Ὁ Ἐρντογάν στό στόχαστρο τῶν ΗΠΑ καί τῆς ΕΕ

  ΟΙ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ, ΟΤΑΝ ΑΥΤΗ ΠΑΡΕΚΤΡΕΠΕΤΑΙ

  Αποτελεί προτεραιότητα στη ζωή μας ο Χριστός;

  Ἀπατεωνιά Γαβρόγλου καί ΙΕΠ

  ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΣΤΟ ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ

  ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΣΤΡΕΨΙΜΕΣ ΟΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΕΑΝ ΑΠΑΛΕΙΦΘΕΙ Η ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΣΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 3 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ

  ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΔΙΑΛΥΟΝΤΑΙ ΚΙ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΤΟΥΡΚΙΑ...

  ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΚΑΡΤΑ: Η... ΜΟΔΑ ΤΟΥ ΣΦΡΑΓΙΣΜΑΤΟΣ

  ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΣΧΑ

  ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ Άρθρου 3 - Το Τελευταίο ΠΑΣΧΑ της ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΣΤΗΝ Ελλάδα

  Ραδιοφωνική εκπομπή 'ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΧΤΥΠΆΕΙ Η ΚΑΜΠΑΝΑ' 02/04/2017

  ΥΠΟΘΕΣΗ ΒΑΤΟΠΕΔΙΟΥ...

  'ΟΙ ΙΕΡΕΙΣ ΜΑΣ ΣΤΑ ΕΣΧΑΤΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΣΕΒΕΣΤΕΡΟΙ ΟΛΩΝ ΜΑΣ' (ΑΓΙΟΥ ΚΟΣΜΑ ΤΟΥ ΑΙΤΩΛΟΥ)

  Ραδιοφωνική εκπομπή 'ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΧΤΥΠΆΕΙ Η ΚΑΜΠΑΝΑ' 12/03/2017

  Ημερίδα 'ΕΜΦΥΛΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ' στην Κατερίνη

  Η ραδιοφωνική εκπομπή του ΔΙΟΝΥΣΗ ΜΑΚΡΗ 'ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΧΤΥΠΑΕΙ Η ΚΑΜΠΑΝΑ' στο κανάλι της Πειραϊκής Εκκλησίας 5/3/2017

  Το «Τάμα του Έθνους» ΠΡΟΔΙΔΕΤΑΙ !!!

  Η ΕΠΙΘΕΤΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

  Αγία και Μεγάλη Σύνοδος
»www.vimaorthodoxias.gr»
Πιστεύετε ότι η "έξυπνη Κάρτα του Πολίτη" σχετίζεται με τη στέρηση της προσωπικής ελευθερίας (αυτεξούσιο);
1. ΝΑΙ
2. ΟΧΙ
3. ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ
Αυτή την στιγμή υπάρχουν on-line οι παρακάτω χρήστες
Διαχειριστές 0
Επισκέπτες 101
Σύνολο Χρηστών 101
Ορθόδοξη Χριστιανοσύνη - Οδηγός Ορθόδοξων Πηγών στο Διαδίκτυο

ΜΗΝΙΑΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ
Λαγουμιτζή 42, 117 45 - Αθήνα
Τηλ: 30 210 9212315, 9212 574
Fax: 30 210 9226970, Email: info@orthodoxia.gr